avatar Ten blog rowerowy prowadzi WolfPL z miasteczka Raciborowice koło Lwówka Śl.. Mam przejechane 55348.57 kilometrów w tym 1558.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.66 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Flag Counter Flag Counter Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy WolfPL.bikestats.pl

Kwiecień, 2018

Wycieczka na zamek Grodziec

Poniedziałek, 16 kwietnia 2018 · dodano: 19.04.2018 | Komentarze 2

Fotki i film są zrobione przez Pawła. Tego dnia zapomniałem włożyć karty pamięci do aparatu fotograficznego :(Drugi dzień pobytu Pawła na dolnymśląsku. Razem ruszyliśmy z Bolesławca nieczynną linią kolejową w kierunku Warty Bolesławieckiej. 5 kilometrów przebiegło nam po jeździe po błocie. W Warcie Bolesławieckiej wjechalismy na nową ścieżke rowerową i tak pognalismy do Iwin. W Iwinach zjechaliśmy na ulice i za Garnczarami skręciliśmy do lasu. Lasem przez Jurków dotarliśmy na zamek w Grodźcu. Po pobycie w zamku ruszyliśmy przez Olszanice przez Kraśnik do Dąbrowy. W Dąbrowie rozstaliśmy się i każdy z nas pojechał w totalnej ulewie.

Przebieg mojej trasy: Raciborowice - Iwiny - Warta Bolesławiecka - dawna linia kolejowa przez Kruszyn do Bolesławca - Bolesławiec - Łaka - Bolesławiec - dawna linia kolejowa przez Kruszyn do Warty Bolesławieckiej - Iwiny - Garnczary - lasem przez Jurków na zamek w Grodźcu - Olszanica - Iwiny - Lubków - Tomaszów Bolesławiecki - Kraśnik Górny - Kraśnik Dolny - Dąbrowa Bolesławiecka - Kraśnik Dolny - Kraśnik Górny - Tomaszów Bolesławiecki - Lubków - Iwiny - Raciborowice

Spotkanie na szczycie w Kliczkowie

Niedziela, 15 kwietnia 2018 · dodano: 18.04.2018 | Komentarze 2

Wycieczka ustawiona pod przyjazd RowerowyJa do Kliczkowa. Wcześniej kilka telefonów z Danielem i wspólny wyjazd z Suszek do Kliczkowa. Po drodze jak kręciliśmy z Danielem, zadzwonił do mnie Nahtah. Ustaliśmy że Darek będzie czekał na stacji paliwowej w Brzeźniku. Po minięciu Mierzwina wyjechał nam na spotkanie Nahtah. Po przywitaniu się nastąpiła wspólna jazda przez bory do Kliczkowa na umówione spotkanie z Pawłem. Z Kliczkowa wspólna jazda przez las do Krępnicy, a dalej przez Dąbrowe, do Bolesławca. W Boleslawcu rozstajemy się Daniel55 i Nahtah. Po pożegnaniu z kolegami ruszam z Pawłem na wspólną wycieczke po mieście ceramiki. Tak poprowadziłem Pawła przez miasto, że blisko wiaduktu o mały włos, a dostałby mandat. Po zwiedzeniu miasta odprowadziłem RowerowegoJa do Łąki. Po pozegnaniu z Pawłem pojechałem przez Bolesławiec i Warte Bolesławiecką do domu.

Przebieg trasy: Raciborowice - droga koło dawnego przedszkola - Żeliszów - Suszki - Kraszowice - Mierzwin - Brzeźnik - jazda do Kierżna przez bory ppoż. nr 20 - Osieczów - Kliczków - droga ppoż. nr 17 - Krępnica - Dąbrowa - Łąka - Bolesławiec - Łąka - Bolesławiec - Kruszyn - szutrem po dawnej linii kolejowej do Warty Bolesławieckiej - ścieżka rowerowa do Iwin - Raciborowice

VIII Rowerowy Rajd Pamięci Toporów 1945-2018

Sobota, 14 kwietnia 2018 · dodano: 23.04.2018 | Komentarze 2

W sobote wziąłem udział w "VIII Rowerowym Rajdzie Pamięci - Toporów 1945-2018". Wycieczka organizowana była przez Ogólnopolską Grupę Rajdową „Stary Węgliniec” działającą przy Stowarzyszeniu Miłośników Ziemi Węglinieckiej z okazji uczczenia 73 rocznicy Forsowania Nysy. Trasa rajdu przebiegała w dużej większości po lesie którą przejechało 112 bikerów. Po dotarciu wycieczki do Toporowa odłączyłem się od grupy i pojechałem rowerem przez Niemcy do Pieńska. W Pieńsku wsiadłem do szynobusu KD i tak dotarłem do stacji PKP w Bolesławcu. Z Bolesławca już tylko chwilka jazdy do domu.

Przebieg trasy: Raciborowice - Iwiny - Warta Bolesławiecka - Łaziska - PKP Bolesławiec - pociągiem DB do Węglinca - Węgliniec - Stary Węgliniec - Piaseczna, Jagodzin - Polana -Toporów - lasem do Bielawy Dolnej - wjazd do Niemiec - Zentenforf - Deschka -  wjazd do Polski - Pieńsk - szynobusem KD z Pieńska do Bolesławca - Kruszyn - dawna linia kolejowa do Iwin - Raciborowice

Cztery nowe Jaskółki

Piątek, 13 kwietnia 2018 · dodano: 14.04.2018 | Komentarze 2

Cześć

Przyszedł czas wymienić gumy w Tripadzie. Przy okazji postanowiłem zmienić opony z terenowych na asfaltowe w Rockraiderze. Wybór padł na jednakowe antyprzebiciówki Schwalbe Land Cruiser Plus w różnych rozmiarach. Rockraider dostał opony o rozmiarze 27,5x2.0, a Tripad w dwóch różnych rozmiarach. Z przodu zamontowałem 28x1,60 a z tyłu szerszą 28x1.75. Jedyny minus tam gdzie zamawiałem to nie mieli jednej opony 28x1.75 z paskami odblaskowymi po bokach. Porównująć Schwalbe o tym samym rozmiarze 27,5x2.0, z B'twinem robi wrażenie smuklejszej. Po przełożeniu opon wybrałem się na małą przejażdżke po R. Schwalbe po asfalcie lekko się toczą i nie wydają żadnego hałasu.
B'twiny z Decathlona po przebiegu 727 km. Na prawej oponie, która była zamontowana z tyłu roweru widać już wyraźne zużycie. Opona nie była katowana ostrym hamowaniem. Tylko wykończyła się od przenoszonego napędu. Jeszcze dwa poważne wypady do Żagania i byłby problem w trasie :P

Pozdrawiam

Kategoria 10-19

Drugi spot z RowerowyJa

Sobota, 7 kwietnia 2018 · dodano: 09.04.2018 | Komentarze 2

Witam Wszystkich Bikerów :)

W sobote doszło do kolejnego spotkania na szczycie z Pawłem. Podczas wspólnej przejażdżki z Świętoszowa do Żagania ustaliśmy kilka planów rowerowych na przyszłość. Teraz tylko trzeba je wcielić w życie. Podczas wspólnej jazdy po Żaganiu było troche straszno i śmieszno.
Powrót od Kliczkowa drogą pożarową nr 17 w toalnych ciemnściach. Wycieczka jak zwykle była super :)
Punkt czerpania wody przy drodze pożarowej nr 17Miejsce spotkania z Pawłem #RowerowyJa przed remontowanym mostem w Świętoszowie.Remontowany most Świętoszowie. Bóbr w ŻaganiuKolizja BMW i VW w Żaganiu
Przebieg trasy: Raciborowice - Iwiny - Lubków - Tomaszów Bolesławiecki - Kraśnik Górny - Kraśnik Dolny - Dąbrowa - Krępnica - droga pożarowa nr 17 - Kliczków - Przejęsław - Świętoszów - Rudawica - Trzebów - Żagań - Bożnów - Żagań - Trzebów - Rudawica - Świętoszów - Przejęsław - Kliczków - droga pożarowa nr 17 - Krępnica - Dąbrowa - Kraśnik Dolny - Kraśnik Górny - kolonia Kraśnik - Tomaszów Bolesławiecki - Lubków - Iwiny - Raciborowice

Kategoria 150-159, Żagań

Rundka doliną Skory...Mnisza Górka...

Piątek, 6 kwietnia 2018 · dodano: 06.04.2018 | Komentarze 3

Kościół św. Szczepana w Wojcieszynie

Wojcieszyn - Wioska Don Kichota
Skora w Uniejowicach
Mnisza Górka - nek wulkaniczny znajdujący się w lesie miedzy Grodźcem a Uniejowicami. Wysokość 310 m n.p.m.
Pałac GrodziecGóra zamkowa Grodziec

Przebieg trasy: Raciborowice - Sędzimirów - szutrem do Nowej Wsi Grodziskiej - Wojcieszyn - Uniejowice - Mnisza Górka - Grodziec - szutrem do Sędzimirowa - Raciborowice