avatar Ten blog rowerowy prowadzi WolfPL z miasteczka Raciborowice koło Lwówka Śl.. Mam przejechane 55348.57 kilometrów w tym 1558.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.66 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Flag Counter Flag Counter Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy WolfPL.bikestats.pl

Lipiec, 2017

Zbylutowskie wzgórza i panorama na okolice / Podsumowanie lipca

Poniedziałek, 31 lipca 2017 · dodano: 01.08.2017 | Komentarze 0

Panorama na kościół w Raciborowicach
Panorama na Zbylutów Ostrzyca i okolice Przejażdżka rowerowa na koniec miesiąca: R.G. - R.D. - R.G - szutrem w strone Skorzenic z małym odbiciem w strone Sędzimirowa - powrót na droge polną pomiędzy R. i S. - skręt w prawo przed linią wysokiego napięcia - jazda  w wzdłuż linii wysokiego napięcia oraz góry Karczmisko nad Skorzenicami i Zbylutowem - po dojeżdzie do kamieniołomu skręcamy w prawo i wyjeżdżamy obok Leśnej Góry. Tutaj rozpościera się piękna panorama na zamek Grodziec, Ostrzyce i Karkonosze. - Dalej lasem do drogi łączącej Ustronie z Raciborowicami - droga obok przedszkola w Raciborowicach
Podsumowanie miesiąca lipiec
Kategoria 20-29

Doliną Skory

Niedziela, 30 lipca 2017 · dodano: 01.08.2017 | Komentarze 0

Przebieg wycieczki: Dojazd na miejsce startu wycieczki - Raciborowice - Sędzimirów - polną drogą do Nowej Wsi Grodziskiej - Pielgrzymka - Wojcieszyn - Uniejowice - Zagrodno - Olszanica - leśnym szutrem do Jurkowa - Raciborowice - powrót do domu w R.

Lightowo

Sobota, 29 lipca 2017 · dodano: 30.07.2017 | Komentarze 0

Wieczorkiem lightowo. Wyjazd za dom zobaczyć co się dzieje na polach. Po powrocie przejażdżka Raciborowice - Iwiny - Garnczary - Iwiny - Raciborowice.

Borami do Kliczkowa

Piątek, 28 lipca 2017 · dodano: 28.07.2017 | Komentarze 0

Wczorajszego dnia zapomniałem karty pamięci. Więc dzisiaj ponownie powróciłem w bory za Bolesławcem.

Przebieg trasy: R.G - R.D. - R.G. - R.D. - Iwiny - Lubków - Tomaszów Bolesławiecki - Kolonia Kraśnik Górny - Kraśnik Górny - Kraśnik Dolny - Dąbrowa - Krępnica - droga pożarowa nr 10 - droga pozarowa nr 11 - Bawola Góra - droga pożarowa nr 11 - droga pożarowa nr 10 - droga pozarowa nr 46 - droga pożarowa nr 17 -  Kliczków - do zamku już nie jechałem, skierowałem się w strone Bolesławca - Dobra - Bolesławiec - Kruszyn - Łaziska - Warta Bolesławiecka - Iwiny - R.D. - R.G.
Autostrada A4Pod autostradą A4KrępnicaDroga pożarowa nr 10 - Przejazd pod autostradąTablica informacyjna na skrzyżowaniu dróg pożarowych 10 i 11Bawola Góra przy drodze pożarowej nr 11Przypadkiem znalazłem jednego kozaka. Później z grzybem wiozłem się do domuStary kamienny drogowskaz przy skrzyżowaniu dróg pożarowych nr 10 i nr 2Rosyjskojęzyczne napisy po okupantach z 1987 r. Za 100 dni idzie do cywila.Z 46 zjeżdzam na 17 i za chwilke jestem w Kliczkowie

Stary trakt Żagański

Czwartek, 27 lipca 2017 · dodano: 27.07.2017 | Komentarze 0

Dzisiejszego dnia miałem w planach przejechać trase z ostatniej soboty której mi się nie udało ukończyć przez awarie tylniego koła. Fajna ekipa zaczęła montować się na wycieczce, a ja tylko oblizałem się smakiem ;) Nie ma co płakać nad wylanem mlekiem. Więc tak. Najpierw rano musiałem podskoczyć rowerem do R.D i wrócić do domu. Po załatwieniu swoich spraw wybrałem się w trase. Z Raciborowic ruszyłem w strone Iwin i dalej do - Lubków - Tomaszów Bolesławiecki. Wjeżdżam do Kraśnika Koloni i mijam miejsce gdzie w sobote rozkraczył mi się rower. Mijam szybko to miejsce i uciekam udalej. Złe wspomnienia ;-) Jade dalej Kraśnik Górny - Kraśnik Dolny - przejeżdżam nad autostradą A4 i chcę cyknąć zdjęcie. A tu zonk. W aparacie brak karty pamięci ;-( Zostawiłem ją w domu. Troche smutny jade dalej przez - Dąbrowa - Krępnica - przed Bolesławicami skręcam w prawo w droge przecipożarową nr 10. Po wjeździe na przecipożarową dziesiątke humor mi się poprawia. Jade leśną dziesiątką i trawiam na tablice informacyjną w bukowym lesie. Fajne są takie tablice z mapami. Dalej jade leśną 10 i wyjeżdżam na ulice prowadzącą z Bolesławca do Kliczkowa. Przeoczyłem skręt na droge przeciwpożarową 46. Zawracam i znajduje skręt na leśną 46. Jade kilkaset metrów leśną drogą 46, a ta jest cała zablokowana przez wycinke drzew. Całą droge blokują dwie ciężarówki ładujące drzewo. Zawracam i wjeżdżam spowrotem na 10. Dojeżdżam do ulicy. W planach mam jechać do Kliczkowa. Ulicą już jeździłem. Więc szukam alternatywy na wziętej mapie. Na mapie widze stary trakt Żagański. Odpuszczam sobie Kliczków, przeskakuje przez ulice i jade dalej leśną 10. Dojeżdżam do starego traktu Żagańskiego idącego przez droge przeciwpożarową nr 4. Jade dalej traktem mijam krzyżówke z leśną 18. Za skrzyżowaniem po lewej stronie stoi stary drogowskaz. Jade prosto, przejeżdżam przez ulice, a dalej w lesie przejściem dla zwierząt nad autostradą A4. Dojeżdżam do lini kolejowej, a tu oficjalnego przejścia nie ma. Jest tylko dzikie przejście przez tory. Rozglądam się czy nie jedzie pociąg. Biore rower w ręce i przenosze na drugą strone. Po przejściu przez tory widze krzyże. Zaciekawiony patrze na tabliczke i odczytuje Nieznany. Prawdopodobnie ktoś zginął na torach. Nie wiem o tym miejscu nic. Jade dalej koło lasu Spalenizna i wyjeżdżam obok stacji paliwowej Total na droge E 40. Przejeżdżam przez E 40 i dalej jade do Mierzwina - Ocice - Kraszowice - Nowe Jaroszewice - Stare Jaroszewice - Żeliszów - Raciborowice Dolne - Raciborowice Górne.

Dziękuje za dotrwanie do końca opisu :)

Pozdrawiam

• Sprzęt Kellys Quartz

Nowe Łąki - Pielgrzymka - Uniejowice - Grodziec - Iwiny...

Środa, 26 lipca 2017 · dodano: 26.07.2017 | Komentarze 0

Po wyjeździe z domu skierowałem się w strone Sędzimirowa. Po przejechaniu 1 kilometra zadzwonił telefon z domu. Musiałem zawrócić na chwile. Więc doszło dodatkowo dwa kilometry do trasy i wyszło ponad 47 km  :-) Całą trase jechało się super. Widok za zamek Grodziec od strony wschodniej.
Odpoczynek w alei lipowej pod wzgórzem zamkowym

Podczas mojego postoju w alei lipowej przyjechał biker z Chojnowa. Troche porozmawialiśmy o okolicznych atrakcjach itp... Po odpoczynku biker pojechał w strone Grodźca, a ja po chwili skierowałem się w strone Olszanicy.

Przebieg trasy: Raciborowice - Sędzimirów - Nowa Wieś Grodziska (stacja PKP ) - Czaple - DW 364 - Nowe Łąki - Pielgrzymka - Wojcieszyn - Uniejowice - Grodziec - Olszanica - DW 363 - Iwiny - Raciborowice

• Sprzęt Kellys Quartz

Banan powrócił na buzi :-)

Wtorek, 25 lipca 2017 · dodano: 25.07.2017 | Komentarze 0

Banan powrócił na buzi. Śmigamy dalej.

Przebieg trasy: Raciborowice Góre - R.D. - Ustronie - Chmielno - Zbylutów - Chmielno - Zbylutów - Skorzynice - Sędzimirów - Raciborowice Górne - R.D. - Iwiny (krzyżówka) - R.D. - Raciborowice Górne

W deszczu

Poniedziałek, 24 lipca 2017 · dodano: 25.07.2017 | Komentarze 0

Sporo trasy przejechalem w deszczu. Ale za to było dobre powietrze dla mnie jako alergika, żadnych pyłków itp...

Raciborowice - Iwiny - Lubków - Tomaszów Bolesławiecki - Lubków - Iwiny - Raciborowice - Ustronie - Chmielno - Zbylutów - Skorzynice - Nowa Wieś Grodziska - Sędzimirów - Raciborowice

Nocna przejażdżka

Niedziela, 23 lipca 2017 · dodano: 25.07.2017 | Komentarze 0

Po kilku ostatnio złapanych kapciach ;( przez zużytą gumową opaske na obręcz. Założyłem nową opaske na obręcz, dętke i opone Mitas flash v66 black classic 26x1,75x2 . Myśle że już wyczerpałem na jakiś czas pecha z dziurawymi dętkami :)
W dzień nie miałem czasu na przejażdżke. Dopiero w nocy mogłem zrobić kilka km.

Raciborowice Górne - Raciborowice Dolne - Iwiny (krzyżówka) - Raciborowice Dolne - Raciborowice Górne i powrót do domu.

• Sprzęt Kellys Quartz

Kliczków... dopiero za drugim podejściem

Sobota, 22 lipca 2017 · dodano: 25.07.2017 | Komentarze 0

Wycieczka rowerowa do zamku Kliczków. Niestety wycieczke musiałem dokończyć samochodem.Do Kraśnika Koloni jechaliśmy w trójke, ale przez awarie mojego roweru musiałem wycofać się. Przez sparciałą gumową osłone rawka pocieła mi dętke. Przy wymianie dętki pomógł mi Dariusz. Znalazł między innymi przyczyne dziurawienia dętki. Po wymianie dętki zawróciłem do domu. Jechałem ile da się. Po dojeździe do domu przesiadłem się do samochodu i pojechałem do Kliczkowa.
Po przyjeździe do Kliczkowa spotkałem ekipe bikerów przy bramie zamkowej. Razem pojechaliśmy na tame nad Kwisą. Pierwszy raz byłem w tym miejscu. Choć przejeżdżałem mase razy obok tego ukrytego miejsca. Fotka zrobiona przez Nahtah Przy tamie roztaliśmy się. Ja pojechałem samochodem do Żagania, a znajomi bikerzy pojechali dalej zwiedzać.

Przebieg trasy: Troche z rana pokręciłem się po Raciborowicach -Raciborowice - Iwiny - Lubków - Tomaszów Bol. - Kraśnik Kol. - Gasthaus Kruszyn - Tomaszów Bol. - Lubków - Iwiny - Raciborowice