avatar Ten blog rowerowy prowadzi WolfPL z miasteczka Raciborowice koło Lwówka Śl.. Mam przejechane 55348.57 kilometrów w tym 1558.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.66 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Flag Counter Flag Counter Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy WolfPL.bikestats.pl

• Sprzęt Kellys Quartz

Święto pity w Lipianach

Niedziela, 3 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 0

W niedziele zebraliśmy się ekipą bikerów pod remizą w Raciborowicach. Cel jazdy to Święto Pity, w wiosce smaków w Lipianach.
Na około kilometr przed festynem w Lipianach przebijam przednie koło. Wbił mi się w opone spory wkręt :) Przy naprawie koła pomógł mi kolega Nahtah. Szybka wymiana dętki i ścigamy peleton ;) Przyjeżdzamy na festyn, kolejke do pity mamy zaklepaną, czekamy na swoją kolej. W między czasie spotykamy jeszcze innych znajomych bikerów.
Po zjedzeniu kilku różnych pit i zobaczeniu co jest grane. Wszyscy ruszamy w droge powrotną.
Impreza udana co widać na zamieszczonych zdjęciach :)

Przebieg trasy: Raciborowice - Iwiny - Lubków -Tomaszów - Kraśnik Kol. Gór. Dol. - N.W.K. - Lipiany - powrót tą samą trasą.
Ja jeszcze sobie dorzucam: R.G. - R.D. - R.G.