avatar Ten blog rowerowy prowadzi WolfPL z miasteczka Raciborowice koło Lwówka Śl.. Mam przejechane 55348.57 kilometrów w tym 1558.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.66 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Flag Counter Flag Counter Flag Counter

Wykres roczny blog rowerowy WolfPL.bikestats.pl

Trzej Muszkieterowie

Niedziela, 8 października 2017 · dodano: 09.10.2017 | Komentarze 5

Po sobotnich konsultacjach w niedziele, w Raciborowicach odbył się pierwszy lokalny zlot rowerów poziomych. Mimo deszczu trzech muszkieterów pomykało na stalowych rumakach po okolicznych wioskach sprawiając sporą sensacje. Najbardziej do gustu przypadł mi Blubike kolegi Daniel55. Blubike jakby był szyty na moją miare. Na początku musiałem jedynie przyzwyczaić się do obrotowych manetek. Ciut inna pozycja siedząca (leżaca) niż w NYSKEA u Darka. Super wyszła poziomka Danielowi. Praktycznie całą trase przejechałem poziomką NYSKEA. W tej poziomce jak dla siebie zmieniłbym coś w siedzeniu. Może ciut przesunąlbym siedzenie do tyłu. Jeszcze dodałbym małe wgniębienie na cztery litery. Wystarczyłoby ciut pracy przy siedzeniu, wtedy byłoby idealnie :) Mimo to spokojnie pojechałbym poziomką Darka do Żagania (okolo 145 km w dwie strony) i wrócił. Fajnie się jeździ poziomkami. Moje prace nad poziomką ruszą dopiero w grudniu.
Więcej zdjęć ze spotkania można zobaczyć u kolegów bikerów Daniel55Nahtah :)
Kategoria 30-39

morten
| 05:18 czwartek, 19 października 2017 | linkuj Widzę, że zainteresowania mamy podobne. Również czekam jak na efekty prac nad poziomką.
WolfPL
| 11:29 środa, 11 października 2017 | linkuj Do Владимир Владимирович: Tak samo jak umnie :)
putin
| 20:47 poniedziałek, 9 października 2017 | linkuj W Warszawie rzadko widuję poziomki, ale jak już są, to zwykle popylają z jakąś gigantyczną prędkością ;)
WolfPL
| 18:59 poniedziałek, 9 października 2017 | linkuj Dziękuje Daniel. Sam się zdziwiłem ze tak łatwo poszła jazda. W zimie będe miał czas. Wtedy coś wymyśle :)
Daniel55
| 17:09 poniedziałek, 9 października 2017 | linkuj Świetnie Ci wychodziła jazda na poziomie.
Czekamy na pierwsze efekty prac przy poziomce.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!